3 november 2010


Dagens vill ha: Dubbelt så långt lov.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och linne.
Dagens smink: Concealer och foundation.
Dagens frisyr: Ofixat och uppsatt.
Dagens händelse: Åkt från Landvetter.
Dagens låt: Good Charlotte - Sex On The Radio.
Dagens planer: Sova.
Dagens roligaste: Att ligga och sjunga hemma hos Natha.
Dagens favorit: Good Charlotte.
Dagens kram: Mamma.
Dagens puss: Ingen.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens godis: Choklad.
Dagens humör: Irriterad.

Jag förstår inte varför jag fortfarande är vaken. Är extremt trött och har gått och dragit på mig någon slags infektion. Är dock inte förvånad, med tanke på att jag alltid lyckas bli sjuk då jag ska vara ledig eller resa någonstans. Trotsade dock detta faktum igår och drog hem till Natha. Vi satte oss på Romas och tog en pizza och en cider. Satt där ett par timmar och snackade och sådär, innan vi drog ut och gick i mörkret. Slutade med att vi fastnade på en lekplats samt drog hem till Dodde en snabbis. Gött! Under resten av kvällen och natten var vi allmänt fula, som vanligt. Vaknade imorse och låg och sjöng konstant enda tills jag drog hem vid halv fyra. Jag tror nästan att jag och Natha sjunger mer än pratar när vi är tillsammans.



Postat av: natha :D

haha ja det gör vi verkligen! xD så fula är vi! hatar när man fastnar i sånger oxå som bara leder till mer sång så kan man aldrig sluta :p

2010-11-05 @ 12:28:06

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0