28 maj 2010


Hade precis slagit mig ned framför en film då Alex frågar om jag vill hänga med ut på en promenix. Kom precis in och, trots att det är otroligt skönt ute så är mina fingrar stelfrusna. Men en promenad var behövligt och skönt. Gick runt i stort sätt hela vårat område och pratade en hel del om allt sjukt vi gjort när vi var yngre. Skulle jag dela med mig av ens hälften av allt vi gjort skulle ni tro att vi var helt dumma i huvudet, men roligt hade vi. Någon dag ska jag ta mig ork till att läsa igenom alla gamla blogginlägg på Lunarstorm från den tiden. Jag dokumenterade varje dag i detalj från sexan till nian. Så sjukt kul att läsa sådant nu i efterhand, och inse hur mycket man själv och allting runt omkring har förändrats.

 

Bild från 2006.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0