17 maj 2010


Usch! Nu fick jag rejält med ångest såhär på morgonkvisten. Imorgon har vi tydligen nationellt prov i matte B i flera timmar. Vet inte om jag ska ge det en chans och försöka plugga på så mycket jag kan idag eller om jag bara ska gå dit imorgon och inse att jag kommer få IG? Fattar inte ens hur jag ska palla sitta i ett klassrum och räkna matte konstant i flera timmar utan paus. Kommer inte ske. Åh, vad har hänt med mig?

För att prata om någonting roligare så ligger jag just nu i sängen och lyssnar på NRJ-morgon med Knappen och Hakim. De förgyller verkligen mina vardagsmornar. Borde egentligen sitta på tåget på väg in till skolan och tyskan nu, men gör jag det? Nej. Inte okej alltså. Skolan borde ta slut nu innan jag sabbar mer än bara matten. Äh, får försöka peppa mig själv med att jag bara har en timma foto att gå på idag.

Stort minus på att vi inte har någon Multivitamindryck kvar. Min dag förstördes härmed lite till. Snyft!

 


Postat av: MATILDA

härlig bild :D

2010-05-17 @ 14:27:15
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Snygg bild!

2010-05-17 @ 17:04:56
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0