Time to go to War

 

 

Jag lever fortfarande på lyckorus från söndagen. Pier Pressure var verkligen över alla förväntningar, med speciell betoning på 30 Seconds To Mars. Jag säger bara, har ni inte sett de live - gör det innan ni dör! Helt galet awesome. Fick tag i Jared Leto's hand när han ställde sig över publiken precis framför oss, och höll kvar tills han drog därifrån. Det, mina vänner, var awesome! Jag och Zara hade flyt och lyckades hamna längst fram på Paramore också, som började spela direkt när 30STM slutade. De är också ett sådant band man verkligen ska se LIVE! Slänger upp ett inlägg med bilder och videos om en stund.


Postat av: zara/nä

asså 30stm wow säger jag bara.

2010-06-28 @ 21:57:53
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0