T W I L I G H T


Drabbades helt plötsligt av väldigt stark beslutsångest. Som många säkert känner till så kommer Kristen Stewart och Taylor Lautner till Stockholm den 21 juni. Det ska hållas ett fanevent på Hovet där de ska medverka, och självklart tänkte jag åka dit. Visserligen väldigt tråkigt att Robert Pattinson inte kommer han också, men i vilket fall.

Imorgon klockan 08.00 släpps biljetterna (gratis!) i Stockholm, Malmö och Göteborg och det är redan sjukt många som köar, vilket betyder att VIP-biljetterna är slut. Jag själv hade tänkt åka in tidigt imorgon bitti, då jag inte känner något behov av att köa ett dygn för Twilight. Nu är frågan - ska jag åka till Stockholm och eventet trots att VIP-biljetterna är slut?

Det innebär att jag kommer få vanlig sittplats på Hovet, och inte vara nära alls. Jag tycker att det känns ganska onödigt, men det är trots allt roligt och skönt att komma iväg någonstans och uppleva någonting kul, i och med att jag knappt har någonting annat planerat för sommaren hitills. Det som får mig att tveka överhuvudtaget dock är mitt stora behov av pengar. Hjälp mig!


Postat av: zara/nä

jag tkr du borde åka, det kan bli kul :) plus då kan du ju stanna kvar i sthlm ett tag och bara chilla!

2010-06-02 @ 22:30:15
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0