Questions and Answers



Vilka är dina favoritfilmer?

Har sett otroligt många bra filmer som jag tycker om,
men två av de absolut bästa jag sett är "The Notebook" och "New Moon".

Vilka länder har du rest till och vart skulle du vilja resa?
De länder som jag hitills har besökt är Danmark, Norge, Tyskland, Spanien, Grekland och Italien. Tror inte att jag glömde något nu. Vissa av länderna har jag besökt ett flertal gånger, så som Tyskland, Danmark och Spanien. Nummer ett på min lista över länder jag skulle vilja besöka är USA. Jag gissar att jag kanske tittat alldeles för mycket på amerikanska filmer och serier, men allting kring det landet faschinerar mig. Helst skulle jag vilja besöka Kalifornien och Hollywood.  

Vad ska du göra på din 18-årsdag?
Som det ser ut nu ska jag fira med min familj på dagen och gå ut och fira med mina kompisar på krogen på kvällen.

Vilken är din favoritfärg?
Jag gillar de flesta färger, med vissa undantag. Men svart, vitt och rosa hör väl till favoriterna.

Om du skulle vara tvungen att göra en tatuering, hur skulle den se ut?
Jag ska tatuera mig snart, så fort jag bestämt var på kroppen jag ska göra den. Jag ska tatuera in en mening/del ur en låt som har väldigt stor betydelse för mig.

Favoritbil?
Jag har inte direkt någon större "relation" till bilar, så jag har tyvärr inget svar på den frågan. Vad jag vet är dock att jag inte tål gamla, slitna Volvos som många nyblivna körkortsinnehavare verkar tycka är tufft att åka runt i.

Vad föredrar du - Max, BK eller Mc Donalds?
Donken alla gånger!

Är du och My fortfarande lika tighta kompisar som ni var förut?
Yes, jag och My är fortfarande lika bra vänner som vi varit tidigare. Har hört att det av någon anledning börjat gå rykten om att vi är ovänner och liknande, vilket absolut inte stämmer.

Ha sex medvetande eller medvetslös?
Medvetslös såklart? Det är så vi gör det här i Götet.

Visste tyckte du att det var kul när jag filmade och tog kort på dig 08?
Jag älskade det. Det vet du!

Vad har du för kamera? (Din video på Green Day var ju skitbra, så jag blev bara tvungen att fråga.)
Jag har faktiskt tre stycken olika kameror - en systemkamera och två digital. Den jag använder då jag filmar på konserten är en rosa Finepix Z. Jag älskar den. Enda minuset är att man inte kan zooma mycket alls, eller zooma in/ut när man väl börjat fima.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Den där frågan ställer jag till mig själv varje dag. Det finns så otroligt mycket som jag skulle kunna tänka mig att arbeta med, så det känns som att jag omöjligt kommer kunna välja enbart ett område och yrke i framtiden. Jag skulle älska att jobba med någonting inom musik, men exakt vad har jag ingen aning om. Även yrken inom media intresserar mig, eftersom jag går Samhällslinje med Mediainriktning. Som sagt - det finns otroligt mycket saker jag tycker verkar intressant, så för tillfället har jag faktiskt ingen aning. Som det ser ut nu åker jag förmodligen utomlands efter studenten och jobbar som Au Pair eller liknande.

Om du kunde få återuppleva en dag eller ett tillfälle i ditt liv; vilken eller vilket skulle du välja?
Tråkigt nog så antar jag att de flesta redan vet mitt svar på den frågan - Tokio Hotel-konserten i Frankfurt 2007, utan tvekan.

Hur långt kom du i ridningen när du red förr? (Hur rutinerad var du ungefär?)
Innan jag slutade rida hade jag ridit i ungefär sju år, och under den tiden hade jag ridit på ridskola flera år, varit på tre stycken ridläger samt haft ett x antal olika medryttarhästar. Jag tävlade inom ridskolan och skulle även börja träna och tävla i hoppning med min sista medryttarhäst, men hann tyvärr aldrig så långt. Vet inte riktigt hur man ska förklara hur rutinerad jag är/var. Antar att man måste se mig rida för att få en inblick i det.


Postat av: NikkiN

Ursäkta men du kan inte ha sett många filmer om New Moon är en av de bästa!!

2010-06-12 @ 18:03:51
URL: http://www.nikkinaken.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0