30 juni 2010


Ska jag vara ärlig var det länge sedan jag såg fram emot och längtade efter någonting så mycket som jag gjorde efter att se 30 Seconds To Mars på tisdag. Att sedan få reda på att det är inställt och inte blir av en vecka innan var som att få ett slag i magen. Blev och är så äckligt jävla besviken.

Dessutom tycker jag att det var riktigt dålig planering av arrangörerna till festivalen. Det har gått dåligt för de i flera år och förra året gick de knappt runt. Trots detta bestämmer de sig för att de ska ha en festival i år också, vilket enbart resulterade i besvikelse. Att jag dessutom lagt tusen kronor (som jag förmodligen inte kommer att få tillbaka) på ingenting känns åt helvete det med. Hela min sommar känns förstörd.



Om vi bortser från det där för en stund så befinner jag mig fortfarande på landet. Som planeringen såg ut skulle jag åka hem igen på tisdag, för att sedan åka till Hultsfred på onsdag morgon. Men i och med att det inte blir någon festival nu, så vet jag inte riktigt när, var eller hur jag kommer hem igen. Min blogg har gått utför och har slutat som den tråkigaste bloggen i världshistorien, vilket gör mig omotiverad att skriva. Usch!


Postat av: zara/nä

kom till mig ist så kan vi se eclipse :c

2010-06-30 @ 22:05:17
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Din blogg är verkligen inte alls tråkig, tvärtemot, jag gillar att läsa dina inlägg, du har lite annorlunda blogg än många andra, och det är intressant! :]

2010-06-30 @ 22:39:35
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0