26 juni 2010


Ägnat senaste stunden åt att lyssna igenom de snuttar som släppts av låtarna från livecdn. Jag ska inte ljuga och säga att det inte gjorde ont, för det kändes ungefär som att någon slet tag i mina lungor och vred om de ett halvt varv. Så svårt fick jag att andas. Det är inte förrän man hör/ser någonting sådant som man inser hur mycket man faktiskt saknar och behöver det där. Jag behöver dom. Nu. Alldeles för mycket.

För övrigt har jag haft ett par mysiga dagar här på landet. Midsommarafton firades tillsammans med Marcus, Hanna, Kia, Krischan, Christopher, Britta och mamma. Vi spelade kubb, åt tårta och hade trevligt. Dagen idag har jag spenderat till största delen med Oskar, Christopher och Sofia. Även med morbror plus familj tidigare på dagen. Vi har spelat fotboll, kubb och badat konstant. Sjukt härligt! Jag kommer att vara kvar här på landet tills dagen innan jag drar till Hultan, dvs den sjätte juli. Ska dock försöka lägga upp lite mer bilder, så att min blogg kanske blir lite roligare iallafall, med tanke på bristen på vettiga inlägg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Postat av: videoGirl

Jag sitter och lyssnar på snuttarna från live cdn just nu, och som du skrivit så nu när man lyssnar elr ser på dem så förstår man hur mycket man behöver dem!



Sv: Tack! :)

2010-06-27 @ 11:52:42
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: myyyyyyyzan <:

Det är nästan tragiskt, egentligen. Att man sitter där, på sitt rum och lyssnar på snuttar av en livecd, kikar på trailer till en livedvd. Man gråter, man rullar runt i sängen, håller sig om hjärtat, är inte långt ifrån ett jäkla vrål av smärta och vill bara att de ska komma där. Ställa sig framför en, sträcka ut en hand och säga "We're by your side". Det är insane. Ibland undrar jag hur man kan hamna i ett sånt läge? Men det är egentligen strunt samma. När man väl är där, så kommer man inte bort, och även om det gör så ont att man vill slita sig själv i stycken, så kunde man samtidigt inte varit lyckligare. "Tokio Hotel är inte bara ett band med fyra killar som gör bra musik. Det är en livsstil. Allt man gör cirkulerar runt dessa killar från lilla tyska staden Magdeburg."

Jag längtar tills det kommer ett nytt tourschema, som tusan! Att titta på livedvd-trailern ger såna flashbacks, likadant med DSOTS-videon. Jag vill stå där igen. Är det verkligen över 4 månader sedan? Det är sjukt.

Har du sett dem live? (: Guess you have, men i alla fall, hehe.

2010-07-10 @ 14:20:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: SANNA

mitt hjärta går sönder....... fina TH!

2010-07-11 @ 20:11:13
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0