4 juli 2010


Idag är solen skymd av dis och gråa moln, vilket är en perfekt anledning att stanna inne och spendera dagen i sängen. Någonting jag inte gjort sedan jag fick sommarlov, tror jag. Synd bara att jag befinner mig på en ö mitt ute i ingenstans och därför inte kan införskaffa en godispåse. Jag är så sjukt sugen på godis. Är dessutom på sämst humör och blir så jävla irriterad av tanken på att jag inte kan gå och köpa det jag vill när jag vill. Dessutom har jag inte ett skit att göra, i och med att det enda man kan göra här är saker man gör utomhus. Jag vill på festival, NU! It kills me att veta att jag hade sett 30STM på onsdag.


Postat av: videoGirl

Cool bild! :]

2010-07-04 @ 19:21:41
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: frida

flashbacks på bilden!

2010-07-06 @ 21:00:59
URL: http://beyondredemption.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0