Mrs. Lifestyles of the Rich and Famous


Idag är det den femtonde juli, vilket innebär att det både igår och i förrgår är ett år sedan jag såg Britney Spears live. Meningen var att jag bara skulle på den första konserten, men då jag och Johanna köade utanför Globen dagen innan kom Britney's dansare och crew fram till oss och frågade om vi ville ha biljetter till konserten dagen efter också. Att stå längst fram på två konserter i rad och se henne live kändes overkligt, med tanke på att Britney varit en person jag sett upp till hela mitt liv.

Jag kan tänka mig att det finns många människor som rynkar på näsan och inte förstår för fem öre hur jag kan se upp till just Britney Spears, och jag ska inte gå djupare in på det nu heller. Kort och gott kommer hon, enligt mig, alltid att vara en oerhört stark person, en otrolig artist och världens vackraste kvinna!

 

Ignorera gärna den kassa kvaliteten som uppkom när jag satte ©.


Postat av: zara/nä

hon är så jävla vacker.

2010-07-16 @ 00:48:47
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Åh, det skulle vara coolt att se Britney live! Och roligt att hennes dansare och crew kom och gav biljetter till er :O Skulle passa mig också! :P

2010-07-16 @ 11:43:22
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0