20 juli 2010


Hade en fin födelsedag igår trots omständigheterna. Jag stannade ju här på landet och blev firad på morgonen av mamma och Christopher. På dagen åkte vi till Töcksfors och shoppade och åt på resturang. Kanske inte den artonårsdagen man hade föreställt sig tidigare, men i slutändan är familjen ändå viktigast. Festandet tar jag igen på torsdag och i helgen. Ikväll kom kusiner med familj hit, och vi satt nere vid sjön tills alldeles nyss och pratade och käkade paj. Trots mygginvasionen så var det riktigt mysigt!

För att ösa ur mig ännu lite mer nonsens - okej, det här passar inte riktigt in i den kategorin - så ska jag se Good Charlotte på fredag. Jag har velat se dem enda sedan jag var liten, so I'm pretty stoked right now! Eftersom de är förband till PINK får jag se henne på ett hörn också, och det är ganska gött det med.




Postat av: videoGirl

Roligt att höra! :)

2010-07-21 @ 11:19:22
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: johanna

omg, vill ha ditt hår! :o

2010-07-22 @ 20:31:10
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0