17 juli 2010


Jag har verkligen ingenting att skriva. Söker igenom min hjärna gång på gång för att förhoppningsvis finna någon liten idé om vad man kan publicera, men nope. Det är helt tomt! Jag tror att min fantasi har tagit sig semester, tillsammans med mitt liv. För det är ungefär lika dött det. Illa. Dock kommer den (jävligt sena!) uppdateringen om Milano i helgen. Om inte jag och Johanna lyckas skjuta upp det ännu mera.

Kom även på häromdagen att jag glömt svara på en fråga jag fick för ett tag sedan. Någon undrade var jag får tag på alla bilder på Tokio Hotel. Och svaret är väl att jag hittar bilderna på bloggar och hemsidor mestadels. Håller man koll på var de befinner sig för stunden hela tiden, så är det inte svårt överhuvudtaget att få tag på nya bilder så snart de kommer ut. Vissa av de bilder jag lagt upp i bloggen är även mina egenfotade, men de märker jag alltid med © och mitt namn, så det är väl ganska uppenbart.



Det är lite tråkigt att det inte kommit några bättre bilder på tvillingarna från igår. Jag skulle gärna vilja se en tydligare bild på Bill's piercingar. Tycker att det ser bra ut, det lilla man sett. Men vad hade man förväntat sig? Bills perfektion börjar bli lite skrattretande. (Saknar Tokio Hotel som en jävla idiot, förresten!)

Postat av: videoGirl

Hoppas att Milano uppdateringen kmr snart! :D Jag vill också se bättre bild från igår! Men Bill ser het ut som vanligt :P

2010-07-17 @ 19:47:14
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0