"Ta mig tillbaka, ta mig hem
Jag klarar mig inte ensam här ute

Berätta alla lögner
Gör så att jag tror på dem
Annars får jag ingen mer luft
Denna tystnad gör mig döv
Bara gråa murar och inget ljus
Allt här är utan mig

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller mig kvar
Jag byter dem inatt
Mot allting som jag har

Jag hittar mig inte längre
Känner inte längre igen mig själv
Kom och släpp ut mig härifrån
Jag ger allt för det
Jag längtar härifrån
Och vill tillbaks
Kommer bara längre bort
För varje ögonblick"



Postat av: Anonym

asså...den låten.

så jävla älskvärd!

2010-01-17 @ 20:02:52
URL: http://beyondredemption.blogg.se/
Postat av: saramjauu

frågestund i bloggen!så fråga gärna massor med frågor!:D<3

svarar på dom imorgon!

kramar:*

2010-01-21 @ 22:32:49
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0