17 februari 2010


Spenderade i stort sätt hela dagen i Allum. Köpte bland annat stövlarna på bilden nedan och rosetten jag har i håret. (Hur jag lyckades få den att se så stor ut på bild förstår jag fortfarande inte, den är ganska liten.) Köpte även två paket värmefolie och en mascara. Tittade efter någonting att ha på mig på konserterna också, men självklart hittar jag ingenting. Får åka in och titta igen innan vi åker.

Inatt spelar Sverige mot Tyskland i OS. Hockey såklart. Jag hade planer på att se matchen, men i och med att jag insåg att jag fortfarande är sjuk när jag var ute idag, så antar jag att det bästa jag kan göra är att lägga mig tidigt och försöka sova mig frisk. Surt. Heja på Sverige åt mig!





Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0