23 februari 2010


Jag kom på mig själv med att stå och stirra ut genom fönstret ett bra tag, som om jag trodde att snön skulle smälta bort framför ögonen på mig. Jag får nog acceptera att den inte lär försvinna och att det kommer bli ett helvete att sova ute. Men det är värt det. I slutändan är allting värt det. Det är så jag får tänka.

Idag är jag inte i skolan, av någon konstig anledning. Jag ägnar därför min tid till att packa klart det allra sista. Jag är ledsen att det blivit massa snack om packning och resa nu på senaste tiden, men jag har inte kunnat tänka på någonting annat. Och från och med imorgon kommer det bli ett uppehåll på nästan två veckor här i bloggen. Jag hoppas att ni stannar kvar och fortsätter läsa sedan ändå.

Jag har bestämt mig för att dokumentera den här resan på film och sedan klippa ihop det när jag kommer hem. Kommer dock inte ha tillräckligt med minne för det på min kamera, så ipoden får duga. Kommer dessutom försöka fota en massa, för jag ångrar mig alltid när jag kommer hem utan bilder. Dock får systemkameran stanna hemma. Nu ska jag sluta babbla. Jag är för nervös för att kunna tänka på vad jag skriver och säger. Gud. Ni får ha det så bra tills jag är hemma igen.


Postat av: Ida

heyy.. fin blogg!!

hur har din dag vatt?;D



Kram!<3

2010-02-23 @ 18:11:26
URL: http://fotografiskttt.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh guuud, ha det så bra nu charlotte! <3



du är såå värd det.



puss!

2010-02-23 @ 22:38:20
URL: http://beyondredemption.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0