5 augusti 2010




Kom alldeles nyss innanför dörren efter att ha varit ute och övningskört ett par timmar. Vi lyckades tima världens skyfall, så ett tag såg jag knappt ut genom rutan, men det gick bra trots allt. Vågade mig även ut på motorvägen utan att känna mig osäker och orolig, så det går snabbt framåt nu känner jag. Härligt!

Någonting som är lite mindre härligt är hur jag känner paniken växa i bröstet då jag inser att sommaren verkligen börjar lida mot sitt slut nu, på riktigt. Marken har redan börjat prydas av höstlöv och om tre veckor har jag hunnit befinna mig tre dagar skolan redan. Jag försöker att låta bli att tänka på det, men det är svårt i och med att jag är uppbokad i stort sätt resten av lovet;

Imorgon åker jag tillbaka till landet, där jag stannar tills på tisdag eller onsdag. På onsdag kväll ska jag och Natha dra till Sticky (om vi kommer in dvs!) där hennes kusin ska spela. På söndagen kommer Johanna hit och stannar tills på onsdagen veckan efter då jag och Rach åker till Stockholm. Och dagen efter det påbörjar vi resan till Polen. När vi sedan kommer hem igen är det bara en dag kvar innan skolan börjar. Detta lovet har inte riktigt blivit som planerat. Jag har inte hunnit med att göra ens hälften av alla de saker jag hade tänkt mig tidigare, men bara att vara fri från skolan har varit otroligt välbehövligt och nyttigt.

Imorgon, då jag åker upp till landet igen, ska jag se till att ta vara på varje lite sekund. Jag ska bada och vara ute tills jag inte orkar mera. Och nu ikväll ska jag äta ostbågar, lyssna på bra musik och chilla. Gött!


Postat av: videoGirl

Ha det så bra på landet! :D

2010-08-07 @ 18:44:31
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0