31 augusti 2010


"Försov" mig imorse och missade första lektionen. Illa! Känns som en bra start såhär i början på terminen. Nu är jag i skolan iallafall. Har engelska C och har nyss suttit och pratat om våra framtidsplaner. Självklart smög jag in mina drömmar om att flytta till USA och ju mer jag pratar om det desto mer sugen blir jag på att dra dit på direkten. Både jag och Rach vill till LA mer än någonting annat, och det blir inte bättre av att vi läskar varandra genom att prata om det hela tiden. Illa.

Slutar lektionen om en timma och en kvart (Hej, kom och skjut mig innan jag somnar!) och sedan har vi världens längsta naturkunskapslektion och ett möte på Universeum om praktiken. Sedan kan jag kryssa av ännu en dag på "en-dag-närmare-frihet"-listan. Underbart! Nu ska jag stoppa in hörlurarna i öronen och leka duktig genom att skriva något brev som läraren bad oss göra.


Postat av: A.C

i vilket program redigerar du dina bilder? :D

2010-08-31 @ 14:43:06
Postat av: IDA

Sv: Tack så mycket! :)

2010-08-31 @ 16:49:04
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Svar till A.C: Photoshop. Men bilden ovan är tagen med den inställningen på camen.

2010-08-31 @ 18:07:32
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0