23 april 2010


Upptäckte nyss att jag hade smink i halva ansiktet. Detta av den enkla anledningen att jag nyss grät av skratt. Låg och pratade med Natha i telefon, och vi pratade igenom allting som hände på nyår och man kan aldrig höra det för mycket. Den kvällen måste vara något av det absolut fulaste jag varit med om och jag skrattar bara mer ju fler gånger vi pratar om det.

Förutom att skratta har jag inte gjort allför mycket ikväll. Har ägnat nästan hela dagen åt att spela musik. Både gitarr och piano. Spelade piano i många år när jag var liten och har fortfarnade kunskaperna kvar, så idag satt jag och lärde mig lite roliga låtar. Ett par av Tokio Hotel och sedan "My Immortal" med Evanescence. Finns nog ingenting bättre än att spela musik. Jag älskar verkligen varje liten del av det och nu i efterhand förstår jag verkligen inte varför jag la ned det under så lång tid.

Det är gött att det är helg för övrigt. Det betyder att jag fixat full närvaro samt klarat mig utan godis hela veckan. En stor eloge borde jag få, för kämpat har jag minsann gjort. Planerna för helgen är att imorgon dra till Cippes stuga med Natha, Jonte, Bimmer (?) och Cippe. Kommer nog bli nice, kan jag tänka mig.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0