Tokio Hotel 4/3-10



Konserten i Stockholm kändes helt annorlunda gentemot den i Danmark. Jag kände en lycka jag aldrig tidigare känt. Jag stod och log så att det värkte i kinderna hela konserten och jag tror aldrig att jag känt mig så levande som jag gjorde då. Allt som hände på scen var exakt likadant som i Danmark, förutom det faktum att de tråkigt nog sjöng på engelska istället för tyska.

Det spelar ingen roll vad som hänt innan eller vad som skall hända efteråt - tiden då de står framför mig helar som ingenting annat. Det är som att alla sår jag någonsin haft läker inom loppet av en sekund, och plötsligt bleknar allting runt omkring.

Jag fångade Gustavs flaska i slutet av konserten, efter ett slagsmål där de andra gjorde allt för att jag skulle släppa taget. Men jag fick den iallafall, och nu ligger den i tryggt förvar i en plastficka här hemma!









Klicka på låtarna här under för att se mina andra videos:


Noise
World behind my wall
Ready Set Go
Humanoid
Phantomrider
Shadow
Automatic
Screamin'
Zoom Into Me
Human Connect To Human




Postat av: Zara/Nä

haha ditt lilla slagsmål där ;)

2010-04-19 @ 16:53:04
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: UMA

sv: Jaha, vad kul! :D

2010-04-19 @ 19:38:59
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: sara

haha jag trodde gustavs flaska var en kondom :DDDDD

2010-04-20 @ 16:06:54
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0