Moment of Truth - Tokio Hotel 1/3-10



Har ett flertal gånger suttit och tänkt på hur och om jag skulle kunna beskriva känslan som fyller mig då de står framför mig, men har varje gång kommit fram till samma sak - det går inte. Jag skulle omöjligt kunna sätta ord på det och än mindre få er att förstå, så jag hoppar över det.

Jag stod och sjöng med till World Behind My Wall som spelades i högtalarna och trodde att man på något sätt skulle bli "förvarnad" innan det dags för konserten att börja. Så fel jag hade! Mitt i låten släcktes hela arenan ned och skriken runt omkring mig brände i öronen. Samtidigt som mitt inre skrek av lycka kände jag mig inte redo. Jag hade ju inte hunnit smälta situationen än. Hade inte hunnit inse att jag stod med staketet tryckt mot revbenen och väntade på att dom skulle komma in. Dom. Tokio Hotel. På riktigt.

Jag stämde in i skriken som fyllde arenan samtidigt som skynket framför mig på scen föll. Jag kunde känna mitt hjärta slå i samma takt som hjärtslagen som ekade från högtalarna, och sedan kom rösten. Rösten som hörs vid varje intro innan allting börjar. Jag minns inte om jag skrek. Jag minns inte om jag grät. Jag minns bara känslan som spred sig i min kropp då jag hörde de första tonerna till "Komm". Det spelar ingen roll hur många gånger jag sett de tidigare, på något sätt lyckas de alltid slita luften ur mina lungor.

Allting är som en dimma nu. Jag minns det mesta som hände på scen, men hur jag reagerade under de olika momenten minns jag knappt. Jag vet att tårarna rann vissa stunder och att jag ibland stod och log så att det värkte i kinderna. Framförallt minns jag den bedövande lyckan. Gång på gång lyckas de få mig att inse varför jag andas. I've poured my heart out a million times, for a million reasons to offer it to you.










Klicka på låtarna här under för att se mina andra videos:


Ich Brech Aus
Intro - Lass Uns Laufen
Lass Uns Laufen
Hey You
Alien
Slutet av Alien
Dogs Unleashed
Bill kastar vatten + början av Shadow
Shadow
Automatisch
Screamin'
Sonnensystem
Für Immer Jetzt

Bill presenterar Alien
Bill kastar vatten
Gustav gör vågen



(Vi fick jättebra bilder, men väljer att inte lägga ut dom.)

Postat av: Zara/Nä

satt och fick rysningar när jag läste det. seriöst tokio hotel är lycka. jag saknar det som en jude ;__;

2010-04-17 @ 18:04:15
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

sv: nej? oO tokio hotel är lycka sen är det inget mer :)

2010-04-17 @ 18:09:59
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: sara

åååh, jag älskar känslan då de kommer ut på scen, luften liksom försvinner ur en :D

2010-04-17 @ 18:39:59
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: Katia

Hej,tänkte bara kika in och önska dig trevlig fortsättning på helgen.

Kram:)))

2010-04-17 @ 19:13:35
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Nu e det dags igen! veckans blogg r i gång så vad väntar du på anmäl dig nu du med :)



http://liindblaads.blogg.se/2010/april/veckans-blogg.html

2010-04-17 @ 19:28:25
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Härlig text! Jag kände precis lika som du när de kom upp på scenen. Jag visste inte om jag skrek elr bara gapade. Jag kmr ihåg bara att jag spikade mina ögon på dem och släppte inte blicken från dem!

2010-04-18 @ 18:08:12
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0