21 april 2010


Sitter just nu i klassrummet och väntar på att Historian ska dra igång. Åh, vad underbart. Historia som är mitt absoluta favoritämne! Host. Läraren älskar nog mig lika mycket som jag älskar henne dessutom. Var SÅ nära på att åka hem igen förut och hoppa över matten, historian och tyskan, men som tur var tvingade jag mig själv att stanna. Behöver verkligen all närvaro nu. Boring!

Vaknade nyss upp ur min halvsömn av att halva klassen skriker att det snöar ute. Seriöst. Skojar någon med mig? Snö. SNÖ? Nu? Det är inte lite heller, utan det öser verkligen ned. Trevligt. Blir en trevlig hemresa i bara leggins och jeansjacka sedan.

Kände att det här inlägget blev lite väl sarkastiskt kanske. Men vad gör det? Jag har tappat blogglusten. Jag har ingenting att skriva längre. Mitt huvud exploderar av tankar, men jag orkar inte klaga. Så, därav ställer jag frågan - vad skulle ni vilja se i min blogg? Någonting ni vill se mer/mindre av?



På tal om snö bjuder jag på en bild på Mannagrynsgröt. Awesome!

Postat av: Zara/Nä

uppdatera om Milano tack :)



sakna ditt kök :c

2010-04-21 @ 20:50:04
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Jag gillar sättet som du skriver i din blogg, om dina tankar och det!



Hur är det med dig idag? =)

2010-04-22 @ 16:24:40
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0