-


Kan inte sluta gråta. Är så jävla ångestfylld och rädd. Satt med flygplanshemsidan framför mig alldeles nyss och skulle precis trycka på "boka"knappen då ångesten kom. Fick svårt att andas och tårarna bara rann. Jag förstår inte varför jag inbillar mig gång på gång att jag ska klara av att flyga. Hur fan skulle det gå till när jag inte ens klarar av att vara inne på hemsidan?
Jag krossar bara mina egna drömmar och förhoppningar.

Postat av: johannaaaaaa

men tänk på VARFÖR du gör det! och någon gång måste du ju komma över din flygrädsla, eller hur? det ska gå bra! om vi inte åker pga av flygrädslan kommer du fan ångra dog resten utav ditt liv:(

2010-04-08 @ 09:51:56
URL: http://folmer.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0