komm und hilf mir fliegen


Sitter just nu och tittar efter billiga flygresor och försöker få ett hum om ungefär vad allting kommer kosta. Jag och Zara ska nämligen åka och se Tokio Hotel antingen en eller två gånger till nästa år, efter Danmarks- och Sverigekonserterna. Just nu ser allting ut att bli väldigt dyrt, men får hålla tummarna för att vi hittar någonting bra så att allting ordnar sig. Visserligen har priset ingen stor talan när det gäller något sådant här, men ju billigare desto bättre.

På tal om resor, det finns verkligen ingenting (förutom döden) som skrämmer mig lika mycket som tanken på att sitta i ett flygplan. Speciellt inte efter resan hem från Grekland. Egentligen borde det vara tvärtom i och med att allting faktiskt gick bra, men ju mer jag tänker på att flyga desto värre intalar jag mig själv att det är. Förmodar att rädslan på något sätt kommit i samband med panik- och dödsångesten, då jag tidigare aldrig varit flygrädd. Nu räcker det med att jag läser någonting om flygplan eller tänker på känslan av att sitta i ett, för att jag ska bli panikfylld. Förstår inte hur jag ska klara av att flyga överhuvudtaget igen och kommer nog inte inse vad jag gett mig in på förrän jag väl sitter där.




Postat av: zara/nä

jag nockar dig innan vi går på så får jag släppa runt dig (Y)

2009-11-11 @ 08:51:50
URL: http://doneisdone,blogg.se
Postat av: sara

hände något då? alltså på resan hem från grekland?

vill du berätta? :)

2009-11-13 @ 13:37:27
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0