cause I just can't handle losing you


Fick för ett par dagar sedan reda på att Bill varit med om en bilolycka. Mitt hjärta stannade när jag såg rubriken, men efter att ha läst igenom artikeln noggrannt och kommit fram till att ingen kom till skada kunde jag andas normalt igen. Det hela skedde påväg till MTV music awards förra veckan, då Bill fick en sladd, efter att ha behövt väja för en annan bil, och körde in i mitten- och sidoräcket. Det fanns en bild med i artikeln som vissade hur räcket såg ut efteråt, och precis som han själv, och även Jost säger måste han haft en väldig tur som klarade sig undan utan skador.

Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera när något sådant här händer. Det är inte första gången någon i Tokio Hotel är med om en olycka, och det här blev på något sätt ett slags uppvaknande för mig. När som helst kan de slitas ifrån mig. De är inga odödliga superhjältar som kommer finnas där föralltid, hur mycket jag än vill tro det. Kanske är det på tiden att jag vaknar upp ur min drömvärld och inser att verkligheten inte är så enkel som jag vill få den att framstå som?

cause i'd rather kill myself than losing you know



"Jag har aldrig varit så nära döden. Det är ett mirakel att jag fortfarande lever."

Postat av: videoGirl

Jag blev också jätterädd först, men tur att det hände inte honom något!

2009-11-17 @ 15:26:07
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Yey TH! <3

2009-11-19 @ 16:01:36
URL: http://gosias.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0