30 november 2009


Och så var det måndag igen. Vart tar helgerna vägen?  Sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att Paradise Hotel ska börja. Har varit en ganska lugn dag i skolan. På tyskan imorse hade vi ett par studenter från Berlin med oss. Det var faktiskt väldigt kul att prata med dom. Jag gillar verkligen tyska! Kommer jag inte iväg till Tyskland igen nästa år vet jag inte vad jag tar mig till. Över två år sedan nu, inte okej någonstans. Efter skolan var planerna att jag skulle plugga hela dagen, men istället åkte jag till Lerum med mamma och köpte mig ett par skor och lite godis.

Imorgon är det första december och igår var det första advent. Jag har ingen julstämning överhuvudtaget och tittar man ut genom fönstret öser regnet ned hela tiden. Det är deprimerande! Dessutom ser julen inte ut att bli någon höjdare i år, jag har mest ångest inför hur saker och ting ska bli. Jag vill vara liten och förväntansfull igen. Vill få paket på julaftonsmorgon och smyga fram till granen och känna på julklapparna. För tusende gången, tiden går för fort.



(Att jag och Natha är sexiga råder det dock ingen tvekan om.)

Postat av: emma

du med för den delen, och bilden >: hehe.

2009-11-30 @ 22:30:04
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Tiden far faktiskt snabbt, nästan för snabbt. Snart fyller man ju redan 18 med dethär fartet :D Och det vill jag inte ännu.

2009-12-01 @ 15:28:11
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: sara

tiden går snabbt, emellanåt åt FÖR snabbt!

läser du tyska i skolan? :D

2009-12-01 @ 18:56:33
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0