21 december 2009


Jag bokstavligen ligger just nu på golvet och slår in de få julklappar jag faktiskt hunnit köpa, samtidigt som jag lyssnar på julmusik. Äh, okej då. Julmusik i all ära, men de låtar som spelas mest hos mig just nu och som får agera julmusik är:

Bushido - Alles Verloren


Chakuza ft. Bushido - Eure Kinder


Skillet - Rebirthing



Samtidigt som jag gör detta förbannar jag tv6 för att de inte visar Paradise Hotel idag. Det hade gjort min kväll lite halvt, men jag antar att jag får överleva iallafall. Funderar på att göra varm choklad och läsa "Breaking Dawn", eller varför inte städa mitt rum? Orkar inte göra någonting annat ikväll, eftersom jag ganska nyss kom hem från Natha. Vi hade riktigt nice igår - tittade på massa filmer, skrattade och åt pizza och popcorn. Idag hade vi brist på vatten i lägenheten, så vi diskade med snö (fullt normala, jag vet), innan vi gick och köpte frukost och godis och tittade på tv resten av dagen. Riktigt chill. Imorgon ska jag vara med Emelie samt försöka köpa klart alla julklappar, och nästa måndag kommer Zara. Awesomeness!




































Postat av: zara/nä

hahahahhhaahhah kan verkligen se hur ni står och diskar med snö xD



en vecka!

2009-12-21 @ 23:50:39
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0