don't come to close, you don't want to see my ghost


Min ork till att plugga är ungefär såhär stor ->  Just precis, obefintlig. Känns som att jag inte gjort någonting annat de senaste veckorna och trots att jag vet att jag verkligen borde ta till mina sista krafter nu till de sista proven innan lovet, så orkar jag verkligen inte. Jag har varken kraft eller ork kvar. Gud vad mycket jag klagar i min blogg. - Hej pessimist. - Jo, men tjena! Jag vill skriva, jag vill skapa någonting. Jag skriver nästan aldrig längre och jag fotar nästan aldrig heller. Vart tog all min kreativitet vägen?

Nja, allra helst skulle jag spendera resten av dagen i min säng, med choklad och The Kooks i hörlurarna.



The Kooks - She Moves In Her Own Way
The Kooks - See The World
The Kooks - Naive
The Kooks - Matchbox



Postat av: emma

I love the kooks! underbara helt enkelt. hur är din söndag?


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0