25 mars 2012


+ Beställde en vit iPhone 4S i söndags som förhoppningsvis dyker ner hemma hos mig så snart som möjligt.
+ Frölunda J18 slog Färjestad med 9-0 idag efter bortavinst mot dem med 4-0 i fredags. Så ska det se ut.
+ Våren är här. Har haft 30+ på balkongen hela helgen och har skaffat mig en härlig grund till årets bränna.
+ Avnjöt en timma på gymmet igår och kommer förhoppningsvis införskaffa ett gymkort snarast möjligt.

- Kommer förmodligen dröja innan jag får hem telefonen pga. trycket på kampanjen jag hakade på.
- Förstår verkligen inte hur jag ska klara mig utan hockeyn efter att ha levt för den under så många månader.
- Tittade på gamla bilder på mig själv och äcklas därför ännu mer över hur jag ser ut nu för tiden. Spyr.

Men det finns dagar då jag kryper in i kroppen och gömmer mig, för du har orden som tömmer mig och du har makten att bränna mig. / Tomt.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0