Question / Answer.



Svar: Trevligt att du hittade min blogg minsann. Anledningen till att jag visste om att de bytt ut NOTH mot ABL är för att jag följer med i allting de gör. Så fort de har en ny spelning och nya klipp läggs ut tittar jag och därför märkte jag rätt snabbt när de bytte introlåt. Varför de inte spelade den överhuvudtaget har jag dock ingen aning om. Blev lite förvånad med tanke på att det är en av de absolut bästa låtarna live, enligt mig.


Postat av: Linda

Jag skulle också ha viljat höra NOTH som introlåt, men jag är glad att de spelade den iaf senare på konserten jag var på :) En absolut fantastisk livelåt!

2011-07-20 @ 16:18:54
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0