Party like a Rockstar.





Igår blev det utgång med härliga människor. Drog till Rockbaren med Natha, Kreuger, Trollet och Jonte och hade roligaste kvällen på mycket länge. Det första som hände då vi kom dit var att Kings and Queens började spelas på hög volym - där lades ribban för kvällen kan man säga.

Därefter försvann timmarna samtidigt som vi drack, umgicks, shottade, skrattade och hade allmänt roligt.
Någon gång under kvällen blev Jonte utslängd och vi bestämde oss därför för att allihop dra någon annanstans. Planerna ändrades dock på vägen och det hela slutade med att killarna drog hem och jag och Natha tillbaka till Rockbaren. Träffade massa sköna människor från skolan och andra "nya vänner" som vi hängde med. Avslutade sedan kvällen på Burger King, där jag trodde att jag skulle dö av skratt, innan vi traskade till centralen. Höga klackar, tio meter snö och alkohol i kroppen är inte den bästa kombinationen, så hade jag inte haft Natha med mig hade jag förmodligen halkat och brutit benen. Var en millimeter från att ramla helt och lägga mig i snön, mitt i bilvägen, framför alla poliser. Score! Hoppar över detaljer, vilket känns bäst i detta sammanhang, men som jag nämnde innan - absolut roligaste kvällen på länge.


Postat av: videoGirl

Låter som en rolig kväll :D



Sv: Okej :) Men snygga var det iaf, hehe :D

2011-01-16 @ 18:52:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Anna

Haha, fattar inte varför min skola aldrig kan göra bra scheman...

2011-01-19 @ 19:03:59
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0