9 december 2011

Goder Afton! Här har ju inte uppdateringen varit på topp vill jag påstå, men ni har inte missat särskilt mycket. Har jobbat en hel del. Står uppskriven som vikarie inom förskolor och liknande i kommunen och har jobbat på dagis nästan hela förra veckan samt denna. Har funkat jättebra och det känns förjävla gött att tjäna lite pengar samt göra någonting vettigt under dagarna igen. Jobbar även på måndag och sedan håller jag tummarna för att allting fortsätter att rulla på i samma takt nu när jag äntligen fått in foten någonstans.

För tillfället viner vinden utanför så att det låter som att taket ska rasa in samtidigt som regnet står som spön i backen. Det har väl lugnat ned sig lite grann som tur är, men vädret lyckades ändå förstöra våra fina planer på utgång. TACKAR! Jag var verkligen inte alls sugen på fest och en grym kväll. Absolut inte.
Well, får väl stå ut iallafall. Har trots allt en sovande liten Kiara under täcket så jag tror att jag överlever.

Helgen ser för övrigt ut som sådan att det imorgon blir ett besök i staden - ska träffa Rach, införskaffa lite behövande skit, förhoppningsvis boka tatueringstid samt byta in resterande kompisbiljetter till nästa match - och på söndag återigen ett besök i Scandinavium för den sista matchen innan juluppehållet. Fint.
Ska även försöka hinna med att bleka alternativt slinga håret. Trött på att gå runt och se ut som ett helvete.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0