11 december 2011

x Borde ligga och sova för länge sedan, men jag har ingen lust. Ska jobba 08.00 - 15.45 imorgon och har verkligen ingen lust med det heller. Trivs inte alls på stället jag ska vara på, men får försöka bortse från kaoset och tänka på att varje timme där ger mig betalt. Och pengar är jag ju verkligen i behov av.

x Var på hockey tidigare idag. Var där ensam då varken pappa eller Christopher kunde gå och lika tråkigt som det var att inte ha något sällskap var matchen som utspelade sig på isen. Tråkigare hockeylag än Luleå får man leta länge efter och mitt kära Frölunda var inte heller i sitt bästa esse ikväll. 2-3 slutade matchen och för fjärde gången på raken förlorar vi på hemmaplan. Vad hände med laget som släppt in minst mål i serien och var obesegrade på hemmaplan? Well, vi kommer igen efter det stundande juluppehållet. Det vet jag.

x Gjorde det dumma valet att bleka håret hemma igår, för första gången någonsin. Brukar alltid slinga det ljust hos frisören annars för att slippa gult och slitet hår, men den här gången orkade jag inte lägga så mycket pengar, så jag bestämde mig för att göra det själv. Slutade med gult och extremt ojämn färg i hela håret. Jag ser ut som en kycklinggul fjortis som failat totalt med hårblekningen, så nu kommer jag att leva på silverschampoo ett tag framöver. Hur jag ska få det jämnt då halva håret är gult/ljusblont och halva är mörkblont har jag ingen aning om, men jag håller tummarna för att silverschampoot tar bort de gula nyanserna och sedan får jag väl slänga i någon ny färg. Eller något. Får bilda bo i min mössa så länge.



HATAR (!) bloggar som består av en massa cambilder, men jag har varken ork eller lust att använda systemkameran just nu, så ni får se till att stå ut med sådana skabbiga och kassa bilder idag ändå. Godnatt.

Postat av: Linda

Synd att håret blev så, hoppas silvershampoo hjälper!



Sv: Tackar! :D Jag hade en bra dag!

2011-12-13 @ 20:42:16
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: zara/nä

du kan ha danmarksmössan <3

2011-12-18 @ 23:27:48
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0