9 november 2010


Sitter i skolan och kämpar för att lyckas hålla ögonen öppna. Somnade på lektionen förut och har planer på att göra detsamma även på nästa. Skönt! Att jag och Rach var uppe sent i söndags straffar sig nu, men vad gör det? Jag får illafall närvaro. Ska alldeles strax dra ut i "snöovädret" och möta Natha vid vagnen. Idioten försov sig imorse och lämnade mig åt mitt öde på engelskan. Elakt. Nu tänker jag köpa chokladboll och festis för att trösta mig själv och håna henne lite extra.

EDIT: Stefan släpper oss halv tre istället för tio i fyra och jag fick G på förra svåra provet. YEAH!


Postat av: videoGirl

Cool bild!



Sv: Hehe, ja! :D

2010-11-11 @ 09:44:33
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0