22 november 2010



Jag fastnar alltid med allt annat än jag borde och istället för att ligga och sova sitter jag nu här med blött hår och svidande ögon. Jag är så äckligt trött. Och sönderstressad. Och paranoid. Önskar att jag kunde lägga mig i sängen och vakna upp någon gång i mitten av nästa sommar, då skola och all stress är över.

Har prov på fredag, prov på tisdag, prov nästa fredag, nationellt prov måndagen efter och sedan två prov att göra på ta-igen-dagen. Som ett plus i kanten är jag "ledig" tre dagar nästa vecka, vilket gör att jag missar ett av proven och inte har någon tid att plugga till det andra. Ångest - mjo tack! Lyckad - "absolut".

Postat av: videoGirl

Lycka till med alla proven och så! Söta bilder :)

2010-11-23 @ 14:40:57
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0