When's the time to say I love you?


words get trapped in my mind,
sorry, I don't take the time to feel the way I do
'cause the first day you came into my life,
my time ticks around you
but then
I need your voice
and the key to unlock all the love trapped in me
so tell me when it's time to say
I love you


Av någon jävla anledning förblindar du mig lika mycket varje gång, och det spelar ingen roll hur många gånger jag trasig bestämmer mig för att aldrig se åt dig igen - jag trillar tillbaka iallafall. Jag tror att jag behöver dig. Som om luften jag andas inte når mina lungor då jag inte hör din röst. Som om jag tappat mina vingar på vägen genom luften. Jag faller! Gång på gång faller jag för dig och allt du gör.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0