25 april 2010


Gårdagen var awesome! Var som sagt i Cippes stuga med honom, Natha, Jonte och Bimmer. Johnny och Jenny kom en stund på kvällen/natten också. Jag och Natha låg på bryggan mitt i natten, skrattade ihjäl oss åt fula ord och uttryck och sög i ölspel. Men det är nice! Roligast av allt är ju nästan dagen efter när man pratar igenom allting och inser hur mycket fult man varit med om. Jag och Natha är störda i huvudet, men jag gillart!

I brist på bilder från igår langar jag en bild från nyår istället.



Postat av: johanna

har du någon bloggsvar-inbjudan att ge? :)

har stått i kö hur länge som helst men verkar aldrig få någon inbjudan :s

2010-04-25 @ 22:25:29
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: nä de finns det verkligen inte! han borde köra på osminkat oftare! :)



[email protected], tack tack tack tack! :))

2010-04-25 @ 22:35:03
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0