23 oktober 2009


Det luktar pizza i huset och bredvid mig ligger en oöppnad chokladkaka. Bara coca colan som fattas för att min kväll skulle vara komplett, i matväg iallafall. Kom precis hem till pappa och sitter just nu och tänker och planerar lite inför måndag, då mina val inför biljettköpen måste vara klara. Lutar väldigt mycket åt Danmark istället för Stockholm nu, och jag tror att det är så det får bli. Skulle jag av någon anledning inte få tag på biljetter till Danmark eller ångra mig på vägen eller något, får jag köpa biljetter till Stockholm på blocket eller liknande, om de skulle vara slut. (Ni som inte har en aning om vad jag pratar om behöver inte ens försöka förstå, jag pratar i gåtor alltför ofta.)

Hade bara två lektioner idag i skolan, och smart som jag är bestämde jag mig halvt i sömnen för att dissa gympalektionen och enbart gå till mediekommunikationen och göra mitt prov. Men med min tur ska självklart någonting gå fel. När jag kommer ner till tågstationen, i tid för en gångs skull, står det att de två närmaste tågen är inställda, vilket betyder att jag inte hinner till skolan. Och det i sin tur betyder att jag missat ännu ett prov, som jag nu kommer behöva ta igen. Jag orkar inte!

I vilket fall som helst är det lov nu, och det kunde inte kommit mer lägligt.

Postat av: Zara/Nä

svar: euw jag har inte gjort något o: det har typ alltid varit så ><

2009-10-23 @ 21:46:49
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

sjukt härligt med lov.

2009-10-23 @ 21:53:05
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: i

Det löser sig nog med biljetterna! :)

Ha ett härligt lov :P<3

2009-10-24 @ 21:04:51
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0