3 november 2009


Sitter just nu i skolan och har studiehandledning. De pratar om vaccin, utvecklingssamtal och lappar jag inte har någon aning om ifall jag fått eller inte. Orkar varken lyssna eller hänga med, så jag roar mig med photobooth istället. Dagen har annars varit ganska chill. Fick MVG på svenskauppsatsen vilket höjde mitt humör lite granna, men tanken på att jag måste plugga matte tills jag spyr efter att jag kommit hem idag dödar mig lite smått. Får även reda på att vi har ytterligare ett par prov den här och nästa vecka. Förstår inte hur jag ska hinna med allting. Usch, nog med prat om skolan. Sitter och tittar på videos från sommaren och saknar det så att jag tror jag blir galen. Det här sommarlovet var utan tvekan ett av de bästa någonsin och jag vill bara uppleva allting om och om igen. Tidsmaskin någon?




Ursäkta mitt utseende tack!

Postat av: videoGirl

Svar: Jo, det kommer. Tittar på det alltid nu o då =)

2009-11-03 @ 14:43:41
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

sommarlovet var verkligen grymt, jag saknar verkligen allting vi gjorde sjukt mkt, typ spec gbg dagarna :((((

2009-11-03 @ 17:26:21
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Tillan

Sv: Jag tkr det var surt många ggr, han kan inte heller ta många av de höga tonerna vilket är synd!

2009-11-03 @ 21:58:03
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0