17 december 2009


Den kassa uppdateringen den senaste tiden har till största delen bestått av noll inspiration. Visst skulle jag kunna skylla på att det även berott på att jag legat sjuk i sängen de senaste två dagarna, men i och med att jag haft datorn i knät i stort sätt hela tiden skulle det vara en lögn. Jag har helt enkelt inte haft någon lust att skriva, men jag hoppas att det får en vändning nu i samband med lovet.

Som sagt har jag inte varit utanför dörren sedan i måndags, men idag åkte jag trots allt in till stan för att handla julklappar. Hade inte köpt en enda förrän idag och kom inte hem med alltför många heller. Fick dock köpt till mamma och Catherine iallafall. Stötte på Marcus och Hanna i stan också, så tog sällskap med dom hem, eftersom att de skulle hem till oss och äta middag. Trevligt! Fick även min julklapp av dom - en extern hårddisk på 500gb. Otroligt behövande. Nu slipper jag oroa mig över att alla mina bilder/videos och liknande ska försvinna.

Imorgon är det skolavslutning, vilket borde låta lockande. Ska jag vara ärlig så känner jag ingenting när jag tänker på det, trots att jag längtat efter den här dagen så otroligt under hela terminen. Funderar till och med på att inte gå på avslutningen överhuvudtaget. Känns så onödigt. Speciellt med tanke på att jag ändå inte varit i skolan på hela veckan. Dock behöver jag närvaron, får jag indraget studiebidrag den här månaden vet jag inte vad jag tar mig till. Det vore katastrof, rent ut sagt. Behöver dessutom pengar till nyår. Jag och Natha gick och pratade om det en hel del i stan idag, vad vi ska ha på oss och liknande, och jag är pepp! Zara kommer ner också och som det ser ut nu kommer det inte bli något annat än awesome!

Ska även försöka ta tag i mig själv nu under lovet. Träffa människor jag saknar och inte har träffat på länge och börja fota igen. Ber dessutom om ursäkt för ett långt och osammanhängande inlägg. Jag är alldeles för trött för att skriva och somnar vilken sekund som helst. Lär radera detta imorgon.



(jag saknar johan)

Postat av: videoGirl

Du är så vacker =) Och ditt hår är så fint!

2009-12-18 @ 21:38:16
URL: http://videogirll.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0