12 december 2009


Jag är så trött att det känns som att jag ska slockna när som helst. Mina ögon gör ont och jag har inte ens klivit upp ur sängen än. Men det gör inte alltför mycket. För gårdagskvällen var fin och natten likaså. Kvällen började med att jag och Zara drog till Lusserocken för att träffa Johan, eftersom att han skulle spela där. Själva Lusserocken i sig var dötråkig, men det är alltid lika kul att träffa Johan och se honom spela. Har saknat honom ganska rejält faktiskt. Natten var awesome på alla sätt och vis den också, så det tackar vi för!

Zara åkte hem imorse och jag skulle egentligen spenderat dagen till att plugga, tråkigt nog. Men har jag gjort det? Nej. Jag har som sagt inte ens klivit upp ur sängen än. Skulle egentligen dragit till Landvetter ikväll också, och umgåtts med Natha och några till, men eftersom jag plötsligt fick sjukt ont i magen, samtidigt som jag är dötrött, så hoppar jag det den här gången.

Bjuder på Johans cover av Arctic Monkey's Flourescent Adolescent som han körde igår. Sjukt awesome!




Postat av: Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Vad är det bästa med att ha en blogg tycker du?:D

2009-12-12 @ 21:51:12
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

saknart!

johan var mys.

men seriöst hanky var mysig på tåget hem :D

2009-12-13 @ 00:51:59
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Hur har ditt veckoslut varit? =)

2009-12-13 @ 10:58:59
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: hanna

måste fråga en sak.. känner du johan?

2009-12-19 @ 15:02:42

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0