Hänt sedan sist:

x Som tidigare nämnt begav jag mig till Rach förra fredagen för VyRT. Det var meningen att allting skulle starta klockan 00.00, men efter diverse tekniska problem kunde det inte dra igång på riktigt förrän runt 02.00. Redan då var jag trött efter att ha varit uppe hela natten innan men jag lyckades trots det hålla mig vaken till 06.00 då allting var finito. Eventet bjöd på allting ifrån sneakpeaks av nya låtar, akustiska versioner av gamla och frågor & svar till Jared som lyckades sätta eld på någonting då han lagade pannkakor.

Bäst av allt: Att Jared langade SIASL, vilket jag hade hoppats på men absolut inte trott skulle ske.
Roligast av allt: Jared's "boink". Lite utav ett övertrött "internskämt" mig och Rach emellan.

x I måndags var det Valborg och fest och utgång stod på schemat. Dessvärre blev saker och ting inte riktigt lika nice som vi alla hade hoppats på, så efter ett snabbt besök på Trädgårn och Queen drog jag istället hem till Jimmie och spenderade natten där. Trevligt det också dock.

x I fredags kom Zara hit och vi hade en skön helg i Marcus lägenhet inne i stan. Hon åkte hem en snabbis i söndags, men sitter redan på tåget tillbaka igen. Fredagen bjöd på ett besök på Liseberg för att se Maskinen, VM-premiär samt en spontan utgång under natten som slutade med att vi fick oss en trevlig stripptease mitt på centralstationen. Som vanligt då jag och Zara festar kom vi inte hem förrän under morgonen dagen därpå, så lördagen spenderades mestadels i soffan framför teven. Gött häng.


Postat av: issa

åhh vyrt<3 såg du inte på revyrt:en i fredags?

2012-05-08 @ 17:25:35
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, VyRT var det bästa ♥ så underbart att få se dem igen, och att höra lite nytt av dem! Åh de var så underbara :')



Sv: Aaaa :/ jag skulle ha lust att missa dessa föredrag men jag kan inte göra det, för jag har bestämt mig att klara av dem. Men ja, föredrag suger verkligen :c

2012-05-08 @ 17:35:21
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: issa

jaa det gjorde jag, och det är jag glad för! vi delade upp tiden på hälften eftersom vi också delade på kontot, funkade rätt bra förutom att man inte hann pausa!

2012-05-08 @ 23:16:49
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: Lovisa Andersson

Så jäkla bra. Blev överlycklig av SIASL. Och nya låtarna... gud vad jag längtar!! :D

2012-06-13 @ 16:50:10
URL: http://femtontio.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0