7 mars 2012



Om det inte vore för min ständigt uppdaterade Twitter-ruta här på sidan skulle man faktiskt kunna tro att jag gått och dött på riktigt sedan förra inlägget. Sanningen är att jag har haft alldeles för lite livslust för att hitta någon slags motivation och god anledning till att sitta här och skriva skit. Men nu, i brist på annat, så.

Som ni ser på bilderna här ovan har jag äntligen fått mitt körkort! Klarade av teorin på första försöket i torsdags och detsamma med uppkörningen i måndags. Var säker på att jag skulle avlida av nervositet innan uppkörningen, men det gick hur bra som helst. Lättnaden när man fick höra orden "din körning är godkänd" går inte att förklara. Nu är det bara en egen bil som fattas så är jag good to go. Otrolig frihetskänsla.

Random shit:
x Igår tog grundserien slut och samma kväll stod det klart att vi möter Brynäs i kvarten. Pepp till tusen!
x Stör ihjäl mig på att alla bloggar handlar om vikt och hälsa nu för tiden. Vem fan bryr sig om vad ni äter?
x Borde börja använda min kamera igen, men det känns så lönlöst när man inte har Photoshop.
x Önskar mer än någonting annat att jag satt på ett flygplan på väg mot bättre tider.
x JAG SAKNAR 30 SECONDS TO MARS och nu tänker jag gå/åka och köpa choklad.

Postat av: Linda

Grattis med körkortet! :)

2012-03-07 @ 20:22:39
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0