-



Jag vet inte längre hur jag ska tackla saknaden. Den har byggt bo någonstans långt inom mig och den senaste tiden verkar detta bo ha expanderat. Det funkar inte att dagdrömma och försöka minnas längre - det fyller inte upp det hål som bildats. Jag vet att både min själ och mitt hjärta behöver det där ruset och jag vet att hela min kropp behöver det där uppvaknandet, men det finns inte längre någonstans att vända sig.
I fell apart, but got back up again. / 30 Seconds To Mars - kom tillbaka, jag behöver er så mycket nu.

Postat av: Anonym

vissssssssssste att de var om 30stm.



men känner precis samma. fyf-aaaaaaaan. snyfar sönder

2012-03-27 @ 21:58:54
Postat av: zara/nä

svar: bra då slipper jag gå sönder

2012-03-28 @ 12:50:55
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0