15 mars 2012 / Längtar efter något som kan rädda mig.

Efter en natt fylld av sömnsvårigheter och mardrömmar ringde mitt alarm klockan 04.15 imorse.
Det var inte många biståndsdelar av min kropp som kände för att lämna värmen under täcket och lyfta bort Kiara's mjuka kropp från bröstkorgen, men upp kom jag iallafall.
Tog bilen till Lerum och började arbeta klockan 06.00. Konstig dag. Det är menat att jag ska jobba 06.00 till 14.30 i en vecka framåt, men efter dagens omständigheter vet jag inte hur jag ska göra. Fuck it.

Blev stoppad av polisen på vägen hem från Lerum. Mindre än två veckor efter att jag tagit körkort. Gött.
En snygg polis stoppade in huvudet genom min ruta och gav mig en smärre hjärtattack i onödan då det enda han sade var att hans kollega trott att jag körde utan bälte. Men icke sa nicke.
De får minsann väldigt gärna fortsätta att stoppa mig så länge de ser såpass bra ut.

För att dela med mig av ännu lite fler detaljer av min ytterst intressanta vardag får ni dagens höjdpunkt:
Om en stund börjar kvartsfinal nummer tre mellan Frölunda och Brynäs och jag sitter som på nålar.


You can get addicted to a certain kind of sadness.

Postat av: Linda

Vad söta bilder :)



Sv: Verkligen!

2012-03-15 @ 19:11:38
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0