22 januari 2012





Toppar dagens snöstorm och min egen extrema trötthet med världens sötaste bild på Oliver. Det skriker lycka om bilden på något sätt. Ligger för tillfället och myser med min sötnos och diggar till Enter Shikari's nysläppta skiva. Fina grabbar det där. Och fin musik. Väldigt mycket och samtidigt väldigt lite som har hänt sedan jag senast langade en vettig uppdatering annars. Jag har bland annat äntligen (!) fått tummen ur och fixat tatueringstid, spelat tennis för första gången sedan jag slutade och insett hur otroligt mycket jag saknar att träna, kommit en bra bit framåt med mitt körkort och sett Frölunda vinna och klättra i tabellen.

Jag gör det mesta på automatik. Väntar på bättre tider och på att någonting drastiskt ska ske istället för att leva i nuet och utnyttja dagarna och tiden som går. Jag har fastnat, men jag finner liksom ingenting här.

Postat av: Linda

Hurudan tatuering ska du göra? :-)

2012-01-22 @ 12:55:08
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0