24 september 2011.

Sitter här klädd för utgång och med smink och hår på topp. Dessvärre blev det ingenting utav utgången, så det känns lite onödigt såhär i efterhand. Men äsch, nu ska vi inte vara sådana. Sparar en massa pengar på att inte gå ut och slänga iväg hundralapp efter hundralapp på alkohol och har faktiskt haft en trevlig kväll iallafall. Jag och Christopher beställde hem hockeymatchen till datorn och drog till centrum och köpte pizza, pommes frites och choklad som vi avnjöt samtidigt som vi såg Frölunda spela oavgjort mot AIK efter en grym prestation. Hade egentligen som plan att dra in till stan och sätta oss på O'learys och checka matchen, men den planen sprack ju lika fort då de bestämt sig för att ha 20-årsgräns på lördagar. Så det kan gå.
Nu är frågan om jag ska vara mobbad och lägga mig i sängen med min choklad och glo på danska Paradise Hotel eller om jag ska samla tillräckligt med ork för att sätta mig på tåget och åka till Alex. Tough question.

Låtarna nedanför är dock allt som behövs ikväll:

Bring Me The Horizon - It Was Written in Blood
Bring Me The Horizon - Football Season Is Over
Bring Me The Horizon - The Sadness Will Never End
My Chemical Romance - Bulletproof Heart
My Chemical Romance - S/C/A/R/E/C/R/O/W
My Chemical Romance - DESTROYA
Enter Shikari - Ok Time For Plan B
Enter Shikari - Destabilise
Enter Shikari - Zzzonked

Postat av: rach

du har flyttat om lite på väggen NAIZ, eller ja. Lite trevligt med något annat med :) 8D. Yes, charlotte. det är det jag ser. Skiter i dig vettö.



(ne, du var fin jao!)

2011-09-25 @ 10:24:52
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till brittan!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-09-25 @ 19:49:44
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: MADDES

Vill du chansen att vinna biljetter till Britney Spears konsert i globen? Delta då i tävlingen på min blogg. Allt du behöver göra är att svara på frågan i inlägget och om du vill gilla på bloglovin. Alltså inget krav på att tipsa om tävlingen!



Du hittar tävlingen här:

http://maddisenj.blogg.se/2011/september/vinn-2-st-konsertbiljetter-till-britney-spear.html

2011-09-26 @ 18:20:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0