Inspiration's Dead.

Jag har tappat suget för bloggen. Jag älskar att skriva och jag vill kunna använda min blogg till att utveckla det och kunna, i skrift, dela med mig av det jag tycker och tänker. Problemet är att jag inte har någon som helst inspiration. Jag har absolut ingenting att skriva, och det irriterar mig något så fruktansvärt eftersom att jag vill så gärna. Jag hatar att både läsa och skriva blogginlägg bestående av dagsredovisningar och liknande, men trots detta är det så mina inlägg slutar i 90% av fallen. Varför? Jag vet inte. Jag antar att det är min brist på inspiration som sätter käppar i hjulet för mig och jag hatar det. Hatar. Hatar. HATAR.
Jag vill skriva inlägg varje dag, utveckla mitt skrivande och samtidigt känna mig nöjd med vad jag publicerar, men utan idéer och fantasi kommer man inte långt. Eller snarare - man kommer ingenstans.

Min fråga till er är nu - vad är intressant att läsa om i en blogg? Jag vet ju vad jag själv tycker, men det är ju helt olika beroende på individen. Jag skulle kunna sitta hela dagarna och skriva om hockey, exempelvis, men med tanke på att jag vet att så många av er som faktiskt läser mina inlägg inte intresserar sig ett dugg för det gör det mig omotiverad. Så, hjälp mig att väcka min inspiration? Vad är intressant att läsa om bortsett från tråkiga inlägg bestående av dagsredovisningar och dylikt? Skulle verkligen uppskatta några förslag.



Postat av: issa

musik, hockey & viktiga saker i livet (typ det mesta utom "idag åt jag pasta")

2011-10-09 @ 19:46:02
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom vi ses så sällan och pratar alldeles för lite vill jag veta vad du gör, tänker på och hur du mår. Hehe just det du inte ville fylla inläggen med, men, vad fan, saknar dig

2011-10-09 @ 23:03:04
URL: http://folmer.blogg.se/
Postat av: zara/nä

skriv massa tankar och åsikter sånt är kul att läsa. kanske om du har skrivit något "fiction" och sådant. skriv om dina drömmar

2011-10-10 @ 14:38:21
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Linda

Tankar och åsikter är alltid intressanta att läsa på, elr andra texter som en själv producerat. Musik och film är också intressant att läsa om tycker jag :)

2011-10-10 @ 20:33:33
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0