22 november 2011



Sju sanningar om dig själv:
- Jag är extremt rädd för döden. Mår illa av vetskapen om att jag kommer att uppleva den någon dag.
- Jag är rädd för att komma för nära personer då jag vet att ingenting varar för evigt.
- Jag borstar nästan alltid tänderna med badrumslampan släckt då jag ogillar att se mig själv samtidigt.
- Ofta fruktar jag inför att saker jag längtat efter ska ske då jag vet att det då snart kommer att vara över.
- Jag kan inte gå någonstans utan min ipod. Har alltid hörlurarna i öronen.
- Jag går på varenda hemmamatch för Frölunda och är extremt insatt i allting runt hockeyn.
- Jag har extrem ångest inför att växa upp och försöker klamra mig kvar i "min barndom" med järngrepp.

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var extremt blyg. Hade till och med svårt att prata med mina släktingar.
- Jag trodde att jag skulle gå natur på gymnasiet (haha) och sedan utbilda mig till veterinär.
- Jag var sjukt duktig i skolan och låg nästan alltid före i ämnena.
- Jag spelade extremt mycket tennis och skulle förmodligen kommit långt om jag inte lagt av.
- Jag hade väldigt mycket vänner och lekte med folk nästan exakt hela tiden.

Tre sanningar om mitt familjeliv:
- Jag kan umgås med min lillebror på samma sätt som jag umgås med en nära kompis.
- Jag har fem syskon - fyra bröder och en storasyster - och jag skulle inte överleva utan dem.
- Jag träffar i stort sätt aldrig min pappa förutom de dagar då det är hockey.

Tre sanningar om mitt kärleksliv:
- Mitt kärleksliv ligger på minus tre just nu och jag skulle offra min högerhand för att få bli kär.
- Jag har en tendens att stöta bort personer omedvetet då det börjar bli känslor och liknande inblandat.
- Jag har aldrig haft ett långvarigt förhållande.

Två sanningar om dumheter du varit med om:
- Jag har åkt fast för snatteri (ett par år sedan) och fick gå på möte hos polisen, socialen och åklagaren.
- Jag blir nästan alltid för full då jag väl dricker alkohol. Iallafall enligt mig själv i efterhand.


Postat av: issa

åh, fjärde på sju sanningar, känner igen mig där!

2011-11-23 @ 17:00:44
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är också faktiskt lite rädd för döden, det är så skrämmande tanke...

2011-11-23 @ 19:03:03
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0