11 november 2011

Vet ni vad? Idag tänkte jag vara snäll nog att berätta för er alla vad det är för datum idag. Med tanke på att ingen skrivit om det på Facebook och bloggar så känns det som ett hyggligt drag - 11.11.11. Och när jag ändå håller på tänkte jag även berätta att klockan slog 11:11 imorse, vilket den aldrig gör annars. Coolt.

För övrigt beskriver statusuppdateringen här nedan min fredagkväll ganska bra. Sitter under en filt framför teven och halvtittar på Idol som vilken tråkig svenne som helst. Bryr mig egentligen inte ett skit om deltagarna eller programmet överhuvudtaget, men det är väl trevligt med lite musik i bakgrunden sådär.
Skulle dock allra helst slänga på mig smink, hår och ett par höga klackar och ge mig ut i Göteborgs nattliv, men får väl se till att stå ut tills imorgon eller möjligtvis nästa helg. #jobbigtläge



Edit: Värt att tillägga är att Sebastian Karlsson stängs av 14 matcher för tacklingen på Kahnberg. Funkar.

Postat av: Isabel

Sv: Tack! :)

2011-11-19 @ 13:19:24
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0