22 maj 2011

Jag har helt tappat greppet om tiden. Har inte varit i skolan på över en vecka och för tillfället har jag fyra dagar och fyra lektioner kvar. Någonsin. Crazy shit. När blev jag så gammal? Min brist på ork över att klockan vandrar iväg gör att jag för tillfället sitter och tittar på "Sex with Mom and Dad" på kanal 11. Sjuka människor det finns här i världen. Underhållande though. Har för övrigt haft en ganska trevlig helg också.

I lördags blev det återigen ett besök på några av Göteborgs nattklubbar. Planen var att vi skulle dra till Trädgårn för att få skaka lite rumpa, men så blev inte riktigt fallet. Jag och Natha drog dit, men hann inte mer än att snabbt hälla i oss en cider innan vi lika snabbt drog därifrån. Tråkiga människor och minimalt dansgolv. Hann även bli ett kort besök på Bryggeriet innan vi slutligen bestämde oss för att istället dra till Rockbaren. Spenderade några timmar där och drog sedan på efterfest med några snubbar. Klockan hann sedan bli halv sex innan vi slängde på oss klackarna och begav oss hemåt i ett nyvaket Göteborg.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0